Nasz profil na Facebook.com - polub nas

Ilość produktów w koszyku: 0
Koszt zakupów: 0.00 zł
Koszt dostawy: od 0zł do 33zł
Ostatnio dodany produkt:

złóż zamówienie

przejdź do koszyka »

Twój koszyk

A- A+

Ilość produktów w koszyku: 0
Koszt zakupów: 0.00 zł
Koszt dostawy: od 0zł do 33zł

złóż zamówienie

przejdź do koszyka »

www.aptekamalinowa.pl

tel: 732-792-691

Apteka Malinowa
ul. Kilińskiego 21
90-205 Łódź


Adres e-mail:

zamowienia@aptekamalinowa.pl


Wyświetl większą mapę

Newsletter

Kto pyta nie błądzi!

 

Zamawianie produktów


1. wybierz produkt, którym jesteś zainteresowany i włóż go do koszyka. Możesz skorzystać z wyszukiwarki lub kategorii tematycznych, w które pogrupowane są oferowane przez nas produkty
2. jeśli chcesz dodać kolejne produkty, użyj przycisku: KONTYNUUJ ZAKUPY
3. jeśli skończyłeś składanie zamówienia, kliknij w przycisk: PRZEJDŹ DO KASY
4. jeśli jesteś stałym klientem (masz już login i hasło) ZALOGUJ SIĘ, jeśli jesteś nowym klientem ZAREJESTRUJ SIĘ
5. podaj lub wybierz adres, na który ma zostać doręczone zamówienie
6. wybierz formę dostawy (kurier, odbiór osobisty)
7. wybierz sposób płatności
8. sprawdź ostatecznie poprawność danych i zatwierdź zamówienie klikając przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE

 

Formy dostawy


Zamówienia są dostarczane w następujący sposób:


1. kurier koszt dostawy: od 14 do 28 pln - waga paczki do 30 kg, cena przesyłki cięższej ustalana jest indywidualnie.


2. odbiór osobisty w Aptece "Malinowa"
Łódż ul Kilińskiego 21
Tel 533 55 42 45

po ustaleniu telefonicznym  od poniedziałku do piątku  8:00 - 18:00,   koszt odbioru: 0zł

 

Czas realizacji zamówienia / Jak długo czeka się na dostarczenie zamówienia?

Na czas realizacji zamówienia składają się:


1. dostępność produktu - czas niezbędny na przygotowanie produktów do zamówienia, zapakowania i przekazania paczki kurierowi. Obecnie przy produktach czas ten wynosi od 1 do 5 dni roboczych. należy pamiętać ze czas dostępności produktu liczy się od momentu wpłaty pieniędzy na konto (dla płatności przelewem ).


2. czas niezbędny firmie kurierskiej na doręczenie zamówienia do adresata (zwykle do 2 dni roboczych). Okres ten jest niezależny od firmy aptekamalinowa .pl

Po zsumowaniu tych dwóch okresów otrzymamy czas, w którym zamówienie zostanie dostarczone do odbiorcy.


Jak wygląda dostawa zamówienia do Klienta przez kuriera?


Po zafakturowaniu zamówienia paczka zostaje przekazana kurierowi a Klient otrzymuje e-mail informujący o numerze listu przewozowego
Dzięki temu można sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się paczka.
Aby to zrobić, wystarczy wejść na stronę
http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx i w polu "Zlokalizuj przesyłkę" (w prawym górnym rogu) wpisać numer listu przewozowego.
W ciągu 48 godzin (dni robocze) kurier dostarcza przesyłkę pod wskazany adres .Klient odbiera przesyłkę.

 

Czy otrzymam informację, że zamówienie zostało przekazane kurierowi?


Tak. Po przekazaniu zamówienia kurierowi, Klient otrzymuje e-mail informujący o numerze listu przewozowego. Dzięki temu można sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się paczka.
Aby to zrobić, wystarczy wejść na stronę
http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx i w polu "Zlokalizuj przesyłkę" (w prawym górnym rogu) wpisać numer listu przewozowego.

Czy można wybrać konkretne godziny dostarczenia zamówienia?

Nie. Kurierzy dowożą paczki głównie w godzinach 9.30-16.30. Jeśli wiesz, że w tym czasie nie będziesz obecny/a w domu, wybierz jako adres dostawy - adres miejsca pracy,


Jak mogę samodzielnie umówić się z kurierem na konkretną godzinę doręczenia lub odebrać osobiście w siedzibie firmy kurierskiej?


Aby tego dokonać należy skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej odpowiednim dla miejsca doręczenia zamówienia. Lista tych oddziałów znajduje się na stronie http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx
Dzwoniąc do konsultanta, należy podać numer listu przewozowego (jest on wysyłany w e-mailu potwierdzającym nadanie zamówienia). W miarę możliwości konsultant umówi wizytę kuriera w oczekiwanym przez Klienta czasie. należy skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej odpowiednim dla miejsca doręczenia przesyłki. Lista tych oddziałów znajduje się TUTAJ.
Dzwoniąc do konsultanta, należy podać numer listu przewozowego (jest on wysyłany w e-mailu potwierdzającym nadanie zamówienia). Konsultant poda datę i zakres godzin, w jakich można odebrać zamówienie.


Z kim się skontaktować jeśli nie dostałem/am awizo z firmy kurierskiej lub kurier nie doręczył zamówienia w wyznaczonym terminie?


Jeśli wiesz, że paczka powinna być już doręczona, możesz:
a) wejść na stronę
http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx firmy kurierskiej i w polu "Zlokalizuj przesyłkę" wpisać lub wkleić numer listu przewozowego. Otrzymasz informacje, jakie są losy zamówienia, gdzie się aktualnie znajduje.
b) skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej odpowiednim dla miejsca doręczenia przesyłki. Lista tych oddziałów znajduje się
http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx. Dzwoniąc do konsultanta, należy podać numer listu przewozowego. Konsultant wyjaśni, jakie są losy przesyłki i w jaki sposób zostanie ona doręczona.

Jeśli kurier nie doręczył zamówienia w terminie, należy skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej odpowiednim dla miejsca doręczenia przesyłki.Dzwoniąc do konsultanta, należy podać numer listu przewozowego (jest on wysyłany w e-mailu potwierdzającym nadanie zamówienia). Konsultant poda informację, kiedy kurier może doręczyć zamówienie.
Jeśli mimo to paczka nie dotrze, skontaktuj się z naszą Apteka internetowa z
- koordynatorem sprzedaży internetowej - pod nr tel 533 55 42 45


Czy mogę sprawdzić zawartość paczki zanim odbiorę ją od kuriera?


Tak. Przy doręczeniu zamówienia klient ma obowiązek sprawdzić stan produktów. Jeśli znajdziesz jakiekolwiek uchybienia


1. jeśli uszkodzeniu uległa tylko część zawartości należy w obecności kuriera wypełnić protokół szkody i przyjąć zamówienie. Kopię protokołu szkody należy niezwłocznie przesłać do zamowienia@aptekamalimowa.pl  tel  533 55 42 45. Wówczas Apteka niezwłocznie przekazuje kurierowi nowe produkty.


2. jeśli uszkodzeniu uległo całe zamówienie należy nie przyjmować zamówienia. Protokół szkody zostaje wypełniony w firmie kurierskiej. Jak tylko aptekamalinowa.pl otrzyma zwrot uszkodzonego zamówienia, przekazuje kurierowi nową paczkę i informuje klienta o wysłaniu nowego pełnowartościowego towaru.


Czy mogę odebrać zamówienie w siedzibie Apteka malinowa.pl. Jeśli tak, to w jakich godzinach i jaka forma płatności jest dopuszczalna ?
 

Tak, towar możesz odebrać w Aptece malinowa .pl, której siedziba mieści się w Łodzi na ul.Kilińskiego 21 tel 533 55 42 45 .Wcześniej nalezy uzgodnić telefonicznie z koordynatorem apteki dokładny termin odbioru zamówienia Apteka przygotuje Państwu towar i bezpośrednio w aptece mozna go będzie odebrac od poniedziałku do piątku w godzinach  8:00-18:00.
 

Zamówienie najlepiej złożyć przez Internet i wybrać "odbiór osobisty". Przed odbiorem należy skontaktować się z Apteką, czy zamówienie jest już przygotowane. lub czekać na informacje od koordynatora sprzedaży internetowej z apteki Malinowej

Przy odbiorze osobistym można płacić zarówno gotówką, jak i kartą kredytową.


Czy nie rozsyłacie spamu jeśli podam Aptece Malinowa swojego maila?


Każda osoba rejestrująca się Aptekamalinowa.pl zaznacza, czy chce otrzymywać korespondencję e-mailową. Dodatkowo musi to potwierdzić poprzez kliknięcie w link potwierdzający otrzymany e-mailem. Jeśli nie wypełni tych warunków - nie otrzyma od nas żadnej reklamowej korespondencji e-mailowej. Jedyne wiadomości, które otrzymuje od nas taki użytkownik, to informacje o statusie zamówienia
 

FORMY PŁATNOŚCI
W aptece malinowa.pl można skorzystać z następujących form płatności:

- płatność gotówką lub kartą kredytową bądź płatniczą przy odbiorze osobistym
 

- przelew standardowy - po wyborze tej opcji na ekranie pojawia się standardowy druczek przelewu. Można go wydrukować i opłacić zamówienie w dowolnym banku lub na poczcie.


WAŻNE INFORMACJE

Jeśli nie dokonasz przelewu w ciągu 5 dni - zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
 

Formy i koszty dostawy

Kurierzy  firmy UPS pracują tylko na terenie Polski - koszt wysyłki do 30 kg wynosi 20,90 pln

Odbiór osobisty bezposrednio w aptece bez opłat dodatkowych.


                                                        ZWROTY I REKLAMACJE


Czy można dokonać zwrotu produktów do apteki Malinowa.pl?


Zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne art. 96 produkty lecznicze wydane z apteki nie podlegają zwrotowi. Wyjątek stanowi zwrot produktów błędnie wydanych lub posiadających wady jakościowe.

 

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie (jeśli płaciłem/am kartą lub przelewem)?


Zwrot zapłaconej kwoty zostanie wykonany na rachunek karty kredytowej lub na numer rachunku bankowego, z którego dokonany został przelew. Zwroty pieniędzy wykonywane są do 14 dni roboczych po telefonicznym  ustalenu spoaobu  zwrotu zapłaty.


Zwrot produktów i reklamacje


Zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne art. 96 produkty lecznicze wydane z apteki nie podlegają zwrotowi. Wyjątek stanowi zwrot produktów błędnie wydanych lub posiadających wady jakościowe.


Produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej, lub niewłaściwego ich wydania (Dz.U. z 2004 r Nr 53 poz.533 z późniejszymi zmianami).
W tym przypadku prosimy o kontakt za pomocą formularza drogą mailowa oraz telefonicznie z koordynatorem sprzedaży internetowej tel
533 55 42 45, gdzie uzyska można odpowiednie informacje.


Zwrot pieniędzy

Zwroty nadpłat Klientów wykonywane są w ciągu 14 dni roboczych od potwierdzenia przez koordynatora decyzji o dokonaniu zwrotu lub od momentu wystawienia korekty.

Reklamacje

Reklamacje dotyczące zamówień należy składać poprzez formularz reklamacyjny.
W e-mailu z reklamacją należy podać w szczególności:
numer zamówienia i czego dotyczy reklamacja

Koordynator sprzedaży internetowej skontaktuje się z Państwem w ciągu maksymalnie 3 dni (dni robocze) i przekaże informację odnośnie dalszego trybu postępowania.


Jeśli reklamacja dotyczy doręczenia zamówienia przez kuriera


Podczas odbioru zamówienia od kuriera ważne jest sprawdzenie zawartości paczki (czy produkty w paczce są w stanie nienaruszonym). Kurier ma obowiązek poczekać, aż klient sprawdzi zawartość paczki.
Jest to niezbędne, jeśli okaże się, że część lub całość towaru uległa zniszczeniu podczas doręczenia. Tylko na podstawie protokołu spisanego podczas odbioru zamówienia możliwa jest reklamacja zniszczonego towaru.


W jaki sposób mogę złożyć reklamację dotyczącą zamówienia i z kim należy się kontaktować składając reklamację?


Reklamacje dotyczące zamówień należy składać poprzez formularz reklamacyjny.
W e-mailu z reklamacją należy podać w szczególności:

  • numer zamówienia
  • czego dotyczy reklamacja

Nasz koordynator sprzedaży internetowej apteki Malinowa skontaktuje się z Państwem  w ciągu maksymalnie 72 godzin (dni robocze) i przekaże informację odnośnie dalszego trybu postępowania.


Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?


Większość reklamacji rozpatrujemy niezwłocznie po ich zgłoszeniu, tj do 10 dni roboczych. Sytuacje wątpliwe, wymagające dodatkowych ustaleń z Klientem lub firmą kurierską, zajmują zwykle nieco więcej czasu. Niemniej jednak staramy się, aby sprawy sporne były rozpatrywane na bieżąco z korzyścią dla klienta


Ochrona danych osobowych


Legalny sprzedawca JAKIM JEST APTEKA MALINOWA przestrzega Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Baza danych pacjentów apteka malinowa.pl jest strzeżona zgodnie z w/w ustawą.
Wynika z tego, że dane osobowe naszych Klientów (a także informacje o zamówieniach i płatnościach) są bezpieczne i nie istnieje ryzyko dostania się ich w niepowołane ręce. Ponadto nasze systemy a także systemy naszych partnerów szyfrują wszelką komunikację dotyczącą danych osobowych oraz płatności. Przestrzegamy także wymogów dotyczących kopii bezpieczeństwa danych naszych Pacjentów.

 

Czy nie rozsyłacie spamu jeśli podam Aptece Malinowa swojego maila?


Każda osoba rejestrująca się Apteka malinowapl zaznacza, czy chce otrzymywać korespondencję e-mailową. Dodatkowo musi to potwierdzić poprzez kliknięcie w link potwierdzający otrzymany e-mailem. Jeśli nie wypełni tych warunków - nie otrzyma od nas żadnej reklamowej korespondencji e-mailowej. Jedyne wiadomości, które otrzymuje od nas taki użytkownik, to informacje o statusie zamówienia
 

akademia zdrowia   przychodnia malinowa

created by Smart Net Solutions